2013年10月26日 星期六

源記甜品專家 (失色老糖水舖)

人均消費:HKD$26

同西環人講起正街糖水,3歲到80歲都會同你講源記啦。事關呢間野開左50年,好多名人都係坐上客,我回憶自己細個時都有去過呢間,我之前都覺得好食,唔知係唔係當年窮,無乜好野食,時至今時今日,我先有少少錢去周圍食。

如果齋睇個價$26蚊,我應該一早ban 左佢,但我以前都食過,仲要好好食,點都會想再食過。加上佢個碗上有個托,個托都係一個經典,因為佢有個銀器既托。所以我先會再去幫襯。

佢出名既係合桃露,想當年我食既時候,佢既合桃係有一粒粒,仲要唔烯。加上D老人家講話源記用石磨去磨D合桃,所以食出黎時仲會有一粒粒但已經好溶。

合桃露 ($26)

一休料理 (香滑熟三文魚)

人均消費:HKD$45

西環水街係一條超老既食街,事關附近有學校 ─ 香港大學,HKU 學生落水街食野已經唔係一朝一夕,又係一個學生Canteen。見今日行開西環,咁就聽佢地講去左呢間食Dinner,跟手就落正街食糖水。

呢間一休料理,個Waiter 就同我地講佢個香滑芝士三文魚飯都幾好,仲有汽水。呢期Special,咁就聽下佢講。叫左呢個佢口中既推介,食落又覺得ok。

今次推介 ─ 香滑芝士三文魚飯 ($45)

2013年10月24日 星期四

嗱喳街 (仿懷舊特色車仔麵甜品店)

人均消費:HKD$22

上網搵食時就係一個報紙分類廣告,唔睇細字仲以為係一份真報紙,但睇真d,佢係一間餐廳既餐紙,就係呢張圖,吸引我左呢間餐廳。呢間野叫嗱喳街,聽見嗱喳呢兩個字就知佢係食嗱喳麵。再加上個圖上有咁多嗱喳麵既terms,仲唔係食嗱喳麵咩。

一間為位舊區長沙灣順寜道,條街平常人係好少行入去,除左你約左人打邊爐食雞煲,呢條可以話係食街。其他野就無喇。好明顯今次我係專登去食。

2013年10月20日 星期日

嘉樂冰廳 (街市大大奄列)

人均消費:HKD$30

我上星期都係荃灣,食左蘭香,食唔到嘉樂,所以今日就再黎荃灣,食番以蛋出名既嘉樂。佢出名既係火腿奄列,所以本住肥死就算既心態去幫襯。呢間野出名既奄列係用7隻雞蛋黎整,齋計7隻蛋既卡路里已經有644卡路里,一個常人,每日都係攝取1,800~2,000卡路里。如果齋食晒d蛋未計火腿同汁&飲品,已經係一日既35%。所以係本肥黎食。佢另外出名既有奶昔,我都試埋。

奶昔去老麥都成日飲,黎黎去去都係三隻味,呢間奶昔仲有其他幾隻味好似鮮蛋奶昔、阿華田奶昔、好立克奶昔、雪糕奶昔,不過都係同老麥差唔多。叫就叫多幾款你揀,不過收到成$25一杯就真係貴左少少。不過佢都係即叫即整,因為上檯時個杯入面都有冰碎,可想而知佢個奶昔真係fresh。

阿華田奶昔 ($25)

2013年10月16日 星期三

Ringer Hut 稜閣屋 (長崎素麵但唔啱香港人)

人均消費:HKD$47

呢期睇報紙雜誌,Ringer Hut 呢個名出現超過數十次,我又成日周圍搵野食,又點會唔試下新野,未去之前我都做左少少Research,呢間Ringer Hut 係日本有成500間分店,d麵又係日本第一,第三同第十。嘩,好似好堅咁啦,佢今個月12日開張,咁我專登搵晚閒日去食。

食完即時覺得只有Keep Fit 中人先會Like,事關佢係成碗菜加麵。肉都只有細蝦3隻。佢收緊我成$59一碗。食菜,我自己整都得啦。我個人意見,如果你唔係素食主義者,真係可以慳番幾十蚊。食其他拉麵好過。香港人好多都係無食不歡,呢間日本拉麵咁多菜,我唔知佢可以生存幾耐。

Champon ($59)

先講下佢碗Champon,講名氣,佢原來係日本朝日電視台既日本第一。係咪好吸引呢?全日本第一wor,點都會唔錯。

按下一頁既實物圖。

2013年10月14日 星期一

添記法式三文治 (唔熱但超脆平民法包)

人均消費:HKD$29

香港想食法包既地方,唔係少,有時候睇下收你幾多錢。係唔同地方,收你既錢可以分別好大。係佐敦有一間好出名既法包,聽聞老細係越南人,越南係好耐之前曾經係法國殖民地,當時有唔少法國人,而呢個法包就隨住呢個Uncle 傳左入黎香港。

佢個包即叫即做,包熱包脆係佢既Selling Point,個包用佢既獨門餡料黎整,層次惑超Good。

蘭香茶餐廳 (荃灣街市豬扒)

人均消費:HKD$40

去到荃灣,大家可以不妨睇下佢地食野既價錢,Lunch 同 Dinner 有時都係差不多所以食Lunch 就唔好去d普通餐廳。揀d出名既舖頭去,但佢地好多時都淨係開上晝至下晝,而夜晚就可以收檔,因為d野都賣晒。你大可以上「開飯」睇下荃灣區,佢地最多好評既餐廳都係連鎖野。要想呢區搵食就真係要睇人龍。楊屋道街市入面有兩間成日大排長龍既餐廳,一間係蘭香,另一間係嘉樂。

蘭香以豬扒出名,嘉樂就蛋出名,兩間星期六日都會有好多人排隊,加上兩間餐廳都好近,所以兩間餐廳加埋一齊既人龍都唔短。蘭香清queue時間相對較快,話晒舖頭都大間D,伙計手腳都快D。所以蘭香抵排D。

豬扒炒米 ($37)

蘭香以豬扒出名,佢既豬扒味道有少少特別,加左DD南乳同咸味,可能佢加左鹽。食落塊豬扒有少少似豬手,但塊豬扒既肉又唔係好似豬手咁「鞋」,既腍亦咸。如果你Like咸豬手就要黎蘭香。但我個人就唔係好Like,所以我都係唔係咁恰當去俾Comment。但只可以講句既係佢既豬扒係同豬手Crossover。

2013年10月9日 星期三

家樂快餐食堂 (工廈食堂)

人均消費:HKD$19

市建局係觀塘區既重建項目已經收左好多好好食既食肆,新南苑就係其中我最Like 既一間。觀塘區宜家所淨既就係APM 對出一堆廠廈,食肆位於地廠已經少至又少,話晒d租又貴多一截,所以去廠廈食都係有人帶路或介紹,好似新境界餐廳都係要上一層。

同埋廠廈食肆都係一日做一兩轉。夜晚生意又唔多得,所以好多都係做到夜晚七點就收工,如果唔係呢區返工又想試下廠廈既野食就要睇時間。

觀塘區廠廈食肆一般都好平,啱晒我呢d窮人去食,一個飯都係$30有找,係宜家既境況,想用$30搞掂一餐都真係唔容易。俾你食豪d都係$35有個扒餐。

2013年10月7日 星期一

景霖正宗四川麻辣米線 (大雜會海鮮米線)

人均消費:HKD$46

我自認平時係鐘意食譚仔既人,就係鐘意食佢個套餐,$43~$47都有試過,食黎食去都係丸類同肉類。佢既可取之處在於辣,但食得多時都會厭。我自己都會去發掘新既地方,以防自己食到好厭。譚仔係分店多,梗有一間係左近,但如果去到佐敦,咁就可以試下新口味。

海鮮過橋套餐 ($46)

2013年10月5日 星期六

德興隆 (荳品老字號)

人均消費:HKD$7

近排唔知抽起乜筋,勁想搵D老字號去食野,上網搵左一排,公和就算啦,已經食左好多次,今次就去到北角既荳品老字號,呢間野又唔係好難搵到,一出地鐵站行5分鐘就到。呢間野置身於街市中間旁邊,街市中間係一列排檔,賣既都係d家庭用品。呢間野同街市都相配合。一個老街市配上老名。

行入舖頭甫見伙計係度轉動著一盤熱哄哄既煎餃或煎包,蒸氣向上。牆上擺放住好多樽腐乳。十分濃郁老店既氣味。呢d荳品老店,多數賣包餃及豆花。好多客人都叫熱豆腐花。聽見我都好想一試,但天氣又唔係好熱,所以我都係叫別的東西。

據說呢間野將於本年十二月因舊樓重建而結業,如果想一試佢既食物就要盡快去。

勝香園 (脆脆包一絕)

人均消費:HKD$38

中環想食平野,去排檔就係一個好選擇一個係士丹利街,另一個就係半山鴨巴甸街一帶(有兩個),中環返工既Lunch 可以$30就埋到單,d野食仲要唔係hea。同d 中環人講起「蕃茄麵」,佢地第一時間就講「勝香園」三個字。但奈何佢既營業時間係星期一至六,由0800-1730,如果唔係中環返工既你,想食到就真係淨係得星期六先食到。

佢「蕃茄麵」出名在於用鮮蕃茄黎整,佢仲會俾埋成個蕃茄你,但只係收你廿幾蚊,想唔多人食就難。足料兼平,一眾中環人又點會唔幫襯。我食完覺得佢個「脆脆」仲好食過個「蕃茄麵」。

今次推介 ─ 檸蜜脆脆 ($11)

我已經好少用推介呢個Term,話晒用得太多會好濫。但佢既檸蜜脆脆真係好食過翠x,翠x成日話自己既奶油豬好食,但始終唔係老細整,又唔係即時上碟,點都唔及勝香園。呢間野既脆脆佢即上檯,上檯時仲熱辣辣又脆卜卜,加左其他味道,好似呢間最出名既檸蜜脆脆就係加左檸蜜,有檸味,更開胃。呢度仲有其他選擇,唔洗齋食奶油。如果你食過呢間既脆脆,有好大可能唔想再食翠x既奶油豬。所以諗清楚先好黎呢間野。

2013年10月4日 星期五

炊豕店 (懷舊豬飯小店)

人均消費:HKD$43

懷舊小店都幾值得人回味,但宜家香港既租金真係好貴,好多老店都做唔住,佢D野食加到太貴,去都唔係咁想。新開既食肆有D會以復古為前提。禮頓道聖保祿學校隔離開左間叫「炊豕店」既餐廳。睇中文字,我都唔識讀呢間野既名。「炊」讀音「吹」解作燒飯;「豕」讀音「始」解作家豬。真係自中七中國語文及文化科後都無再讀過,今日食餐飯,反而上左一堂。

呢間野沿用公雞碗上佢既秘製豬扒飯,宜家用公雞碗既食肆真係唔多,話雖而家都有商家重出公雞碗,但都叫做有Heart。

2013年10月2日 星期三

澳洲牛奶公司 (浪費美食餐廳)

人均消費:HKD$33

之前睇報紙先知台灣人黎到香港好鐘意去澳洲牛奶公司(下稱澳牛),我都發覺自己已經好一排無去過澳牛,以我記憶,上次去食由坐低到走人都係15分鐘內既事,今次吸取左上次既教訓,識得點樣慢D食。(但伙計既上菜及落單既速度不變,都係咁快)

去親都係食常餐,佢常餐都係包+蛋+火腿+麵+熱飲。佢既好食既都係個蛋同麵。

澳牛,個餐廳名都話左你聽,佢地係用牛奶黎整野。佢既炒蛋方面,就係加左牛奶去炒。而其他出名野好似燉奶,我就今次就無食到。