2015年4月25日 星期六

孖沙茶餐廳 (emoji 叉燒蛋飯)

人均消費:HKD$29

男人的浪漫,就係去食茶餐廳,但都唔係間間茶餐廳都係好,今日去食既孖沙茶餐廳,佢既叉燒太陽蛋飯,係用上三隻蛋去整,你可以話蛋白質都好full,營養高啦,之前有食客食完後,post 左張相上網,叫做三眼仔飯,就係因為佢整三隻蛋時排成一直線,個樣似足三眼仔,就係因為果張相,所以我都去左幫襯。我今次都好好彩,食到佢係貌似emoji咁,可以話係一餐未食就先驚喜既餐廳。佢又好好生意,下晝一點左右就賣晒叉燒,但蛋就無咁快賣晒,你都仲可以食個餐肉蛋飯。但我都係會推介你食叉燒蛋飯。

今次推介 ─ 叉燒太陽蛋飯 ($29)

2015年4月24日 星期五

武士拉麵 (水質要求高拉麵)

人均消費:HKD$97

我其實成日行經過武士拉麵,一係佢就好多人排隊食,一係好多次因為水質問題, 拉麵店要停開, 拉麵餐廳其實個湯底先至係重點。呢間拉麵其實好重視佢既湯底,所以見d水唔乾淨,佢就唔開,由此可見,佢地對個湯底都會係好有心機。今日有幸食到都幾Good。

鹽味豬骨拉麵 ($88)

2015年4月19日 星期日

周記點心 (流沙點心)

人均消費:HKD$26

近日一間寂寂無名記茶餐廳,多得好多網上既報道,星期六日都搞到好多人去幫襯,原本營業時間至晚上九點,就係因為好多人去所以佢既營業時間亦都提前左係五點左右閂門。如果想去食既就唔好太晏去,因為好多野食都賣光。

佢出名既係巧手點心,每一期都會推出一點嘅新口味點心,但如果你都係想食到的話就一定要趁早去,因為近日都好多人去左,所以去好早就賣晒曬。最出名係流沙多士同燒賣。

今次推介 ─  各類多士

香芋多士 ($30)

2015年4月12日 星期日

屋子生活 (環境正野食麻麻)

係大圍附近有一間叫屋子咖啡,之前因為長年累月都好多人去排隊加上鋪頭勢頭勁, 所以佢擴充營業,係統烏溪沙開另一間分店,叫屋子生活,佢開鋪初期都已經超多人去幫親,星期六日去更加要排隊接近半個鐘以上先有位。呢間野相對屋子咖啡黎計已經大間左好多。

實情係呢間餐廳都係Sell佢既環境裝修, 首先具有塌塌米,加上佢的裝修同牆壁上都有想過度過,有好多靚既擺設,加上吊燈裝飾,影相都幾靚,你可以用Cafe黎形容佢,所以野食方面大家就唔好咁大期望。

人均消費:HKD$87

2015年4月7日 星期二

世界の山ちゃん (日本雞翼店)

人均消費:HKD$92

山哥夢幻雞翼係日本超出名,佢既分店多到好似香港既譚仔咁,佢出名既就係雞翼,但佢係尖沙咀開分店時宣傳唔多,所以人流都唔係太多,佢既雞翼其實都唔係有好多隻48蚊得四隻, 平就唔係平架喇,不過勝在野味。

今次推介 ─  夢幻雞翼 ($48)

2015年4月3日 星期五

好媽媽台灣館 (可以一試再試台灣小館)

人均消費:HKD$39

旺角就愈來愈無野好野食,要搵食就向深水埗方向,貴租都仲未殺到過去,遲D就難講,呢間野點解平,間舖係自己,同隔離金鳳係同一個老細,唔怕貴租,佢又想整下台灣野食,所以就開始黎搞,佢午餐仲平,不過我晏晝就去左隔離金鳳鋸扒好過。

佢呢個老細話就話係台灣番黎,野飲方面都有好多種,不過我自己就唔係咁buy,野食就真係好食,個炸雞扒,唔會炸到好似豪大大咁乾身,都唔錯。

香酥大雞扒+大魯肉飯 Set ($78)

佢一個Set 咁叫,抵食好多,一件大雞扒+大魯肉飯仲有一杯野飲,如果兩日人食都ok。首先講件大雞扒,個Size 都唔細,佢都幾大塊,開件都五件咁多,肉質都嫩滑,唔鞋身,炸粉唔算太多,剛剛好。佢有一半係多炸粉,另一半就唔係咁多,平衡番都幾好,唔會好似豪大大咁多炸粉,同呢間既炸雞唔係炸到好老,所以入口都幾滑。外層係炸粉,內層雞肉鮮嫩,呢我幾鐘意,肉質估大多數。