2012年2月18日 星期六

蓮香樓 (舊式米芝蓮茶樓)

人均消費:HKD40

茶錢 $9/位

舊式點心,宜家大行其道,好多club house,宜家都加左D舊式點心落去,但我個人覺得舊式茶樓無咁容易取代到,就算野食未必跟得上潮流,但始終會有一班老客仔會去食

呢D舊式酒樓,宜家我地呢D後生既,都唔會成日去,所以去親都係為左潮聖又或者上Facebook 呃Like 用。蓮香樓話晒都係米芝蓮,佢都會用自己杯碟。但呢D茶杯唔係好多茶樓有,都幾特別。




痰罐

吊扇

大包 $15

馬拉糕 $13

伙計一拎出黎,個個都去拎


干蒸燒賣 $17



人龍,一有野食就即見條人龍


好:i)店子裡都是吊扇、掛著的假雀籠,還有都是以推車仔的方式,懷舊之選。
        ii)如果你對舊事物感興趣,不妨與同檯的聊聊天!!!
壞:i)茶樓內全都是圓桌,客人須要自己找空位搭檯-位置也較緊迫。
        ii)手推車一出,人群蜂擁而上!!!

光顧日期:18 February, 2012

地址 : 中環威靈頓街160-164號
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=1868

沒有留言:

張貼留言