2016年10月27日 星期四

安安燒 (試完即走無下次)

人均消費:HKD$48

安安燒,呢間應該係食串燒,間野係旺角都好多人排隊,我心諗應該唔差。但食串燒,我份人好大食,驚唔夠飽。其實我睇左網上好多食評,其中一D食評都推介呢間既芝士撈丁,咁我今日見有時間我就過去試一試。佢價錢上面都要成$50蚊,款式都唔係好多咁,局住食一個小試牛刀啦。

惹味鰻魚汁三重芝士撈丁 ($48)

惹味鰻魚汁三重芝士撈丁,好似好正,又鰻魚又三重芝士,以為好正啦,但碗芝士撈丁一上檯,個賣相差到無朋友,一pad 芝士係面,下面就係一丁麵,個丁仲要係完完全全未熟晒。

咁就收我$48,我唔反檯都算係咁,呢個價錢,我可以去尖沙咀美麗都食芝士撈丁,其實用呢個價錢食D 咁既質素落肚,可以話無下次。俾晒篇圖大家睇下。

Menu

佢個餐牌其實都好簡單,只係得兩款芝士撈丁,其實兩款芝士撈丁都唔係好吸引,只係黑松露汁特別少少。不過我都係唔會推介人地食。


光顧日期:27 October, 2016

地址 : 旺角染布房街6號地舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=131069

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言