2016年10月17日 星期一

宮葉 パフェ (男女朋友就腳甜品店)

人均消費:HKD$50

呢間新開既餐廳其實都幾好,因為佢既有晚餐同甜品,咁如果你係細食既人,一個晚餐2個人Share 之後仲可以食個甜品作結,堅係唔錯,佢仲要係旺角,我日頭工作已經要OT,想約娘娘食飯加甜品一餐過,呢間正合我意。

今次推介 ─ 綠茶窩夫 ($50)


首先講下,今日我係自己一個人去食,我未食飯時去食,我當呢個係正餐,所以正餐我就唔識講,不過佢個窩夫其實都幾正,正在個窩夫係整既時候噴左D野落個鍋度,咁樣個窩夫表層就更加硬身,有少少似咖啡弄既口感,內層就軟少少,其實都幾正。

講埋佢個綠茶雪糕,其實佢個綠茶雪糕都係用來貨綠茶雪糕,都唔係咩自家製雪糕,味道就差不多,可以接受,不過我自己鐘意哈根大師多D,個味比較上濃少少。

佢個綠茶忌廉,不可不提,其實都係用日式綠茶抹茶忌廉,都幾香濃,再加上朱古力其實都係絕配。


好:價錢合理

光顧日期:17 October, 2016

地址 : 太子西洋菜南街240號地舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=504471

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言