2015年5月31日 星期日

豪華咖啡茶廳 (灣仔平價好食首選)

人均消費:HKD$30

未講佢既質素之前,一個午餐,有多士又有個麵,係灣仔,可以做到幾平,我話你知,超級飽肚,都係$30,呢個價錢同呢個份量既野食,你大只可以係早餐時段食到。但都唔係你話想食就可以食到,話晒佢既營業時間係唔包夜晚,你只可以早餐至下午茶時間去。

豪華咖啡茶廳其實佢都有開分店,就正正開係隔離,但始終都係舊鋪好少少。

今次推介 ─ 蛋牛治烘底 ($13)

佢既方包烘底唔會差得過深水埗,其實今時今日既深水埗蛋牛治都差左少少,因為唔夠脆,但呢間就唔同,過左一陣先食都仲脆。再講下個牛,佢用左免治牛,唔會太硬又唔會太腍。蛋就剛剛好,食落無蛋醬,剛剛熟就ok。

紅腸碎牛麵 ($17)

佢就係一碗普通到乜咁既車仔麵,三片紅腸加碎牛肉,先講價錢,$17,平時出街,我自己最平既車仔麵,都要$20/碗(係觀塘),但係呢間餐廳就只係$17。再講個麵既質素,一間老店,佢既麵當然唔會煮到好腍,有D咬口,紅腸又唔會煎到好燶,油份又唔多,佢真係唔貴,又正。


Menu

全部都唔係好貴,十元八塊都有交易,


光顧日期:31 May, 2015

留意事項:佢好早就閂門

地址 : 灣仔莊士敦道226號
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=13817

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言