2015年6月25日 星期四

中村藤吉 (不值得排隊既抹茶)

人均消費:HKD$97

開左一排既中村,話晒佢既茶葉係日本都幾出名,今次佢黎香港開分店,仲要食正抹茶條水,好多人都話點都要排一次。個個都話想去食,加上佢又收得早,一眾打工仔想食都唔係咁易。一係有朋友番Shift,可以排定,一係就3~4點去排下。

事實係我食完呢餐完全覺得排隊時間係浪費,因為佢既質素又唔值得你排咁耐,加上佢又唔係好平,一個Set,唔太有特色既,但要你成三個鐘既時間,呢個先唔抵。

腐皮抹茶蕎麥麵餐 ($78)

佢個賣相唔太差,一個Set 有蕎麥麵+飯+甜品,份量都ok,正餐的話,呢個Size 係足夠既一個人既正常份量,你可以當佢有前菜,正餐同甜品,呢個其實都係合理價錢,唔算太貴。

腐皮抹茶蕎麥麵

佢好強調抹茶蕎麥麵,但食落就係一碗好清既蕎麥麵,完全講唔上係咩抹茶,因為真係無抹茶味,不過不得不讚佢個湯底,好清,味甘。如果唔理抹茶的話,佢都係一碗好麵。


抹茶碎飯

日本珍珠米就一定,佢煮好左放左一陣,有黏力,唔凍,如果凍D就可以做壽司。


抹茶芭菲 ($98)

呢個芭菲其實都唔係好夠味,唔知係唔係食過好多其他餐廳,我個人覺得via Tokyo 好食過佢。個雪糕又唔係好夠味,加上個丸子都幾擦膠feel,我就覺得唔洗太多粒,佢贏就係贏在個頂,佢用抹茶粉鋪上忌廉,有佢個Logo,其他就唔洗點講。


茶壺

呢餐我最buy佢個茶壺,因為D水一直都keep 住warm,又唔會太易變凍,waiter加水又快。我飲左好多茶先走,如果你係一個好茶之人,不妨可以一試呢間既茶,為左食呢餐,排左咁耐,呢壺茶先係精髓。


門口

佢好早就截飛,晏D去都有時拎唔到位。


夜景

如果佢開埋夜晚的話,呢個View 都可以吸引到更多人黎


Menu

佢話晒係日本咁出名,佢個餐牌都唔太hea



光顧日期:25 June, 2015

地址 : 尖沙咀彌敦道100號The ONE 18樓
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=448223

沒有留言:

張貼留言