2015年7月5日 星期日

妹記 (大埔熟食中心既叉燒飯)

人均消費:HKD$30

講起燒味,今時今日,連灣仔再興都堂食加價加到$30碟既時候,都好難再去搵到平兼好食既叉燒,今日我去左大埔街市食,叫個客家炆豬肉飯,佢又唔呃你錢收$25,真係難拉。另外,我相信係香港無人未食過,一個好既叉燒,我自己覺得之下三點先重要:

1)叉燒汁,汁要夠蜜;
2)叉燒肉,肉要腍而唔鞋;
3)叉燒厚薄唔可以太薄。

今次推介 ─ 客家炆豬肉飯-碗上 ($25)

解說
1)如果佢唔夠汁,即時超乾身;
2)叉燒肉一唔腍就好鞋,柴片到你唔想食;
3)叉燒厚薄關咬口事,最好就當然係厚薄適中。

呢間係我食過既叉燒黎計,佢係Meet 到晒3個條件,加上客家炆豬肉飯有南乳汁做底,佢又有豆卜同齋個料,所以食落又唔會淨係啖啖肉,加D齋俾你,唔洗咁fat。講埋個份量,一個人食,碗上都已經好夠。加上佢舊叉燒堅唔錯,所以佢都幾好生意。加上呢個熟食市場有特別安排,你係A舖坐低order 份正餐,你就可以去B舖Order 野飲拎去A舖飲,呢個互惠互利既情況下,妹記更加多人。

我連單都影埋

我就算加埋個例湯,佢都係收$5,$30有得落樓,都算平


仲有呢個熟食中心仲有好多好多食,好似西多士,你想食真係要早一D入去食,例如朝早9點左右。

光顧日期:5 July, 2015

地址 : 大埔鄉事會街8號大埔墟街市及熟食中心2樓CFS19,21舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=17598

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言