2015年7月12日 星期日

Zeezee Pizza Cone (可以拉絲既筒上既Pizza)

人均消費:HKD$13

近排都好多小食都吹晒強風,又咩芝士撻,牛角包,熱狗同三文治,百花齊放之下,我試個Pizza Cone 先,上排睇youtube,分享下個Pizza Cone 點整出黎,https://www.youtube.com/watch?v=shsY7FwcCnw 見佢又靚仔,貪佢拎上手食時都方便,加上搵到香港有,就去。

宜家好多餐廳都好巴閉,星期日係唔開門,想食好野都要就時間。呢間星期日開,但就唔近地鐵,你可以由旺角金雞廣場坐小巴去香港仔,同司機講"田灣街口有落"就到。要搵到都唔難,加上佢又唔係貴,$20都可以有交易,相對Pizza屋就半塊都食唔到。加上佢用筒上,呢個已經加左唔少分啦。

今次推介 ─ 千島醬吞拿魚筒 ($13)

佢既特式就係個筒,外型好似雪糕筒咁,但內層就係Pizza 的餡料,好似芝士同吞拿魚,即叫即整,熱食既野,都好難有得事,所以D芝士超好食,剛剛熟,仲可以拉絲。我都已然好慳咁叫左個細筒Pizza,如果佢大個裝,D芝士仲Rich,拉絲仲靚。

Menu

佢既餐都唔係好平,反而散叫仲平,一個大Cone 都係$22,都唔係太貴,係香港食野,有時小食仲貴過個正餐。


佢既Leaflet,都唔係影得好差


好:個筒既Pizza好Special
壞:地方比較遠

光顧日期:12 July, 2015

地址 : 香港仔田灣漁歌街5號地下26號鋪
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=450373

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言