2015年7月25日 星期六

壽司屋 (入口即溶火炙壽司)

人均消費:HKD$69

呢間餐廳其實我上次食對面華記時已經有留意佢,一間小店,但佢既客人唔少,lunch 時間都會有好多人排隊去食,我一上openrice 一search 之下,就見到既係無劣評,加上有人龍既多,通常都唔會死錯人,我一食過,之後一定會再幫襯。

一間小店,佢樓面細,只可容納十個人,如果你坐Bar 檯,你仲可以睇住佢點整野食。加上食落就知佢大件夾好食招徠,好似日本小店,一邊睇住師傅整,一邊食。呢間野既三文魚刺身,佢又唔係太貴,$35有4片,每片都唔係太薄,都算厚切,足料既。而佢火炙壽司又入口即溶,已經好正,如果齋食以上呢兩樣野,都係講緊$55,但入口溶化既feel,絕對唔同講法。

今次推介 ─ 火炙左口魚壽司 ($20)

火炙左口魚壽司,佢既大細唔太大件,不過佢過人之處在於舊左口魚,左口魚唔太厚亦唔太薄,經過火炙,一放入口就即時溶化,魚味仲殘留係個口道。

厚切三文魚刺身 ($35) ;甜蝦刺身 ($25)

甜蝦刺身超級麻麻,可以唔叫。
三文魚刺身佢厚切,一碟得四件,佢都唔呃你,都會俾足料既。


雜錦壽司 ($58)

一客雜錦有成13件,7件壽司加6件小卷,呢個好明顯無頭先以上既刺身同壽司咁正,都尚算OK,不過不失,但佢如果係賣$40左右會更好,$58都可以接受的。


Order 紙

你可以放大原圖既Menu,佢既野食一D都唔貴,一個飯都可以$40內做到,所以無論飯款或壽司刺身都唔差。


光顧日期:25 July, 2015

地址 : 西灣河筲箕灣道50號-54號地下8號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=32084

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言