2015年8月4日 星期二

Lemongrass (情調滑雞餐)

人均消費:HKD$55

希雲街一帶都係食甜品既地方,未食甜品前食左個正餐先。呢度開間南亞野食,佢馬來西亞、越南、泰式野都有,都幾雜下。不過佢間餐廳都走D中低檔路線,不過佢又唔係太貴,一個Dinner 係銅鑼灣都係講緊$60有找,連南龍都係差唔多呢個價。但野食選擇相對少。

自己一個人食就更加講究,係星期二既傍晚時份,剛剛過左個好忙既星期一後 relax 下,呢間個環境又唔係全光晒,半昏暗情景下個人幾放鬆,呢一餐係食埋個環境,我就算影相都要推高ISO。

椒麻雞飯 ($55)

今次我叫左隻椒麻雞飯,出面都唔係好多地誘食到。佢整法都比較特別。佢好似香矛咁整,再加上佢先酥炸左隻雞,炸完D雞肉又滑,我有一秒鐘懷疑過佢係用台式酥炸,因為佢既酥炸粉味都唔少。但我又覺得台式既酥炸方式既口感層次都多,仲好食,呢間都有呢方面既口感。份量方面,佢塊雞扒都唔細塊,適中啦,另外個飯底都夠既。Overall 份量係足。


睇佢個餐牌就知佢款款既收費都唔貴,以呢個地段既晚餐就差唔多。但環境搭夠啦。


佢既環境都唔錯,但就有D迫。


光顧日期:4 August, 2015

地址 : 銅鑼灣希雲街16號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=186975

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言