2015年8月23日 星期日

嘆一嘆 (踩車人士多個選擇)

人均消費:HKD$38

一間茶記,都唔係有咩特別,做乜講呢?我話晒都會得閒踩下單車,咁一離開沙田,一係去科學園食,一係就大埔食,但就好多人一齊爭位,今次經朋友介紹後,火炭都係一個有野食但唔多人既地方,只要未到馬場轉入火炭方向就可以,呢度食個飯都係$40左近,同大埔或科學園[可以泊單車既餐廳比較],呢間唔算貴。

雞扒腸飯 ($38)

成個扒餐都係$38,完全唔貴,仲有村屋風味,睇埋牆身,根本全座村屋係佢,而佢將地下果層分出黎做餐廳咁。野食就一般。




好:可以泊單車



光顧日期:23 August , 2015

地址 : 火炭火炭村60號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=459874

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言