2015年8月22日 星期六

小時光 (好似臺式舖頭咁)

人均消費:HKD$75

Cafe 對於女仔呢講係食個Feel,而唔太著重野食質素,今日我去左間好有臺灣Cafe既餐廳,佢係觀塘廠廈,都唔係容易搵到,我都搵左一陣先去到。一入門口,直係令我置身臺灣既感覺,好值得讚。佢係各方面都落左好多功夫,由裝修,傢俱,佈置,食具,全部都係有心之作。野食方面當然都係臺式野,不過款式就少左DD。

價錢方面,佢都唔係十分平,野食同野飲分開叫,一杯野飲都成廿蚊,不過你一上過openrice,你都會叫野飲。我諗都係要維皮,因為裝修,傢俱,佈置,食具,全部都係錢,我自己一個人食,Lunch,一個飯加杯野飲,$75落樓。

酥炸排骨飯 ($50) ; 檸檬冬瓜茶 ($25)

先講下個野飲,佢都好重手,冬瓜好足味,但佢都加左唔少甜,當然佢都俾左杯冰同1/4個檸檬,等你可以溝淡下,我自己就勁溝,D味都好濃。不過大家著眼點應該放係個器皿上,個樽同個杯都好係化學堂上既量杯同容器,呢個先係夠特別,我鐘意。

酥炸排骨飯

佢既酥炸排骨既炸粉味都唔多,口感層次都落係塊排骨度。我覺得佢唔係太正宗臺式既酥炸方式既,應該炸粉多D,好似X大大咁,可能仲好食,呢方面既口感就差左DD。厚身酥炸排骨,好Rich 既感覺,比起大X樂既厚切豬扒更厚身,但又唔係十分乾身;飯既份量方面,佢都多既,我一個人食,飲埋野,個飯底真係食唔晒。不過食飯都係其次,要留意佢既筷子。


厚身酥炸排骨,一D都唔薄


筷子個頭就好似木顏色筆,唔講都唔知佢係對筷子,我都望左陣先食。


Order 就係要係先付款,再等,好似Food Court 咁。呢度佢仲有Wifi 俾你用,不過我就用唔著,自己有Data 就用自己,其他WIFI 留俾有需要既人啦。


門口個信箱,呢個好明顯唔係香港Style,咁臺灣Feel


超有老店Feel


餐車,即係叫你自己食完執番


燈隔離加隻長頸鹿


擺設


仲有舊式暖水壺


光顧日期:22 August, 2015

地址 : 觀塘興業街18號美興工業大廈A座1樓C室
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=446342

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言