2015年8月30日 星期日

半熟工房 (大熱芝士撻唔夠芝士)

人均消費:HKD$22

近期大熱芝士撻,我又點會唔去排隊一試,不過真係覺得$22個撻有D貴,同埋黎緊市面上有好多新既競爭對手出現。如果你未試既,宜家真係唔好急住試同排隊。

我自己食過銅鑼灣Sogo 果間BAKE 同尖沙咀呢間半熟工房,我已經將呢間比下去,因為真係差好遠。

我點解話唔洗急住食呢間,係因為半熟工房舊芝士唔夠質感,d芝士好似硬過平時食開既蛋撻中既蛋醬咁,但又未去超有咬口,即係半實又唔實咁。Sogo 間 BAKE 就相對實少少,咁已經赢晒,夠咬口。

味道方面,BAKE 既芝士味係濃好多。食完件撻個口仲會殘留芝士味。

飽肚方面,一件芝士撻理論上都高卡路里,食完都幾飽幾滯,半熟蛋就真係唔滯,講衰d,即係唔夠真料實料囉。而BAKE 食完後係堅飽既。

價錢就半熟蛋$22,BAKE 就$20,好明顯間半熟蛋就輸成條街啦。

排隊時間,BAKE 排四十五分鐘,半熟蛋排左25分鐘。



以性價比黎計真係唔好幫襯半熟蛋,識食就一定係食Sogo 既 BAKE。食完BAKE 係食唔番間半熟蛋。

光顧日期:30 August, 2015

地址 : 尖沙咀金馬倫道6A地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=460725

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言