2015年5月3日 星期日

銀咖喱 (平加好食既日式咖哩)

人均消費:HKD$30

以連鎖餐廳計,我真係好少去食,今次去食,就係因為糧尾,我都唔係好夠錢洗,想係荃灣搵野食,但又因為D野開始加價,細佬都覺得貴左好多,唯有周圍兜下,又點知俾我搵到間又平又大碟既日式咖哩飯,仲有吉列豬扒,埋單$30。所以都有唔少學生哥去食。呢間餐廳都有幾間分店,多數都係新界,咁先做到平。

咖哩吉列豬扒飯 ($30)

首先,我已經行左一陣,都餓餓地,所以一行入去,見到個飯可以加大飯底,即時開心晒。第二,我都會平衡番個Size 同好唔好味,塊豬扒就薄左少少,佢用左半肥瘦豬肉,所以食落就比較腍,而炸粉都係一般厚,但以$30既價錢計,都算唔錯。

呢間餐廳仲有好多好平既日式咖哩飯,仲要有起碼一半以上係$40有找,仲要晚餐時段都係呢個價,比起吉吉家仲要平。



光顧日期:3 May, 2015

地址 : 荃灣大河道88號灣景廣場購物中心AEON超級巿場地下G04鋪
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=117186

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言