2015年5月12日 星期二

Starbucks Coffee (連鎖既特色店)

人均消費:HKD$36

Starbucks 你個名字係香港人類變絕對唔會陌生,一杯咖啡可以買成4~50蚊,有人為左返工頂癮去飲,有人為傾生意而去,又有學生哥為有個地方溫書做功課而去,呢間野好唔好飲,大家心目中都數,唔洗我講。

我點解今次都要推介呢間Starbucks俾大家,係因為佢係香港都有兩間特色既Starbucks,包括係中環都爹利街,另一間係旺角洗衣街。 兩間餐廳入面嘅裝修主題都各具特式。

洗衣街既Starbucks,佢裝修方面亦都有加左舊式冰廳既餐牌。

如果個環境可以不一樣,而咖啡質素同價錢相約,又加埋地處旺角,我又覺得一試無妨。

係一入門口既地方,掛住樓上好戲既話其實我係用好多記麻雀去堆砌而成。攻打開四方城既都會覺得綠色底最好打尢其打左36個東既時候。


加插左九龍皇帝既墨寶,你一上樓梯就會見得到,香港人對九龍皇帝絕對唔會陌生。



另外,佢都模仿一d舊式既戲院加埋上映畫


佢連既戲院既椅子都抄到好足,宜家想住呢D椅子都仲可以去旺角既豪華戲院或屯門既巴黎倫敦紐約米蘭戲院





收費處,佢加左具藝術性質抽象派既畫。


好:Starbucks 都可以有特色
壞:野飲有幾特色就你我都知

光顧日期:12 May, 2015

地址 : 旺角洗衣街89-91號偉基樓1樓及2樓
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=94052

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言