2015年5月10日 星期日

祥興記上海生煎包 (皮薄生煎包)

人均消費:HKD$28

以前食生煎包,我會去豆品舖食,偷佢夠平,三四蚊一隻,有時一兩隻就已經好夠。但宜家豆品舖愈來愈少,所以我都唯有去店舖食。上排已經聽過好多人講話呢間祥興記既生煎包正,我今日去食。野食方面真係有驚喜,但呢間都有Minimum Charge,咁就真係唔係好得。我唯有拎出門口食唔係堂食,咁先可以慳個Minimum Charge。

以前豆品舖三四蚊,宜家$7/隻,當然係大分別,之前既會落好多油,但呢間就唔係太多油。但佢又唔燶。佢又收得呢人個價,我又覺得收得唔貴,事關佢真係俾心機去做。

今次推介 ─ 上海生煎包 ($28)

一碟生煎包有四隻,我自己一次過食晒,佢既好處係皮薄,我食第一件時,D肉汁已經漏晒出黎,無諗過佢塊皮呾薄,我唯有影番個皮有幾薄,仲要係好平均咁薄,唔會有D厚,有D薄咁,所以超得。另外,超多肉汁,仲要好鮮味,而又唔係好油咁。


佢成盤咁整,其實同以前豆品舖整法差唔多。


好:皮薄同多肉汁

光顧日期:10 May, 2015

地址 : 荃灣川龍街13號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=135161

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言