2015年5月5日 星期二

勁回味 (街頭手卷)

人均消費:HKD$18

港式小食唔一定要食燒賣,手卷都可以係一個選擇。港式手卷其實都唔係很新鮮的東西, 香港都有兩三間都比較出名的街頭手卷,一間係長洲,一間係葵涌廣場, 港式之所以出名既地方在於,佢會將日式手卷改良,加上香港特色既調味,好似沙律醬。

今次推介 ─ 帶子手卷 ($18)

今次我叫左珍寶帶子手卷,珍寶帶子係同普通帶子既分別在於size。愈大隻帶子就愈貴,但呢間野佢又可以做到$20有找,食水一d都唔深,出面街食一隻珍寶帶子刺身都成$10/隻,佢連埋手卷都係$20,價格相宜可接受。隻帶子略帶鮮味,但好新鮮呢就唔係囉。


即叫即食既手卷好處在於塊紫菜未腍就已經食左,絕對唔會話太難食。仲有好多款選擇,一間外賣店,佢提供既選擇有成數十款,全部即叫即做, 有三文魚 ,北寄貝,鰻魚,海膽,蟹柳,蟹子,帶子, 希靈魚。 各式各樣都有,佢門面好細,但食客都唔少,話晒都係尖沙咀區,好多人行過都會幫襯佢。以呢間野既隔離小食店比較,小食賣燒賣都成$10/串,呢間珍寶帶子手卷都係$18個,價錢相當唔錯。星期六都幾多人去,但呢間野星期日係唔開,所以要食就留意時間喇。

Menu

幾十款手卷,每件又唔係好貴


舖頭出面



好:有香港特式既手卷
壞:係街食,有少少唔方便


光顧日期:5 May, 2015

地址 : 尖沙咀科學館道14號新文華中心商場地下21B號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=130941

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言