2015年5月25日 星期一

華記士多 (街頭滑蛋飯)

人均消費:HKD$28

今次推介 ─ 咖喱雞肉蛋飯

西灣河華記士多其實係一間幾出名既士多,佢位處後巷,但食客人數不少,出名既係d咖哩蛋雞肉飯, 星期六日大概下就兩點鐘左右就買曬, 如果相食的話就要早d去。 佢記午餐飯款選擇唔多時係得一款就係咖哩雞肉滑蛋飯。 加上佢既芝士咸牛肉多士都係好好食,好食在於塊芝士。

暫時Openrice 都唔係好多食評,都仲可以快人一步食下個滑蛋飯。

咖哩雞肉滑蛋飯其實佢好似日本咖哩飯蛋咁, 咖哩味唔係十分濃, 蛋比較滑同多蛋漿。 在飯入面,佢加上雞肉去煮,迫出雞油,再後來加上豉油,但佢既油又控制得宜, 唔會太油膩。

你間餐廳所用既蛋絕對不吝嗇,一個咖哩飯可能用上兩隻雞蛋,佢既滑蛋先係正野,咖喱就一般啦,我都係鐘情佢又大又多既滑蛋,飯既份量絕對夠一個人食,加上有少少油,都幾飽。


芝士茄汁鹹牛肉多士

芝士茄汁咸牛肉多士, 其實勝在塊芝士剛剛溶到好似醬咁,而個醬又真係好豐富,好濃。佢既咸牛肉就咸左DD,如果可以無咁咸就仲好,一件多士,當然係烘底先好食,但呢間既烘底就超普通,假設十分滿分,我只俾四分,因為真係唔係好脆同麵包都係超薄,無乜咬口可言。



士多門面

佢位處小巷,所以要搵都要由大街行入去,因為坐後巷,所以唔洗著太靚咁去,加上佢好快賣晒野食,最好既幫襯時間係兩點前。宜家唔係好紅,可以快d去食。

光顧日期:25 May, 2015

地址 : 西灣河筲箕灣道48號地下3B號
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=449715

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言