2015年5月1日 星期五

GUM "JENG!" X 御前上茶 (食抹茶都係食日本)

人均消費:HKD$44

呢期都有成三至四間專做綠茶既舖頭開張,即時做報紙雜誌既就好開心,一次過做晒比較,又有得出,又慳番唔洗寫咁多次,呢間係其中一間,呢間來自台灣高雄既綠茶,去幫襯呢D舖頭最好一個人去,因為唔洗等位等咁耐,我公眾假期夜晚十點鐘去到,都係等左三分鐘左右,如果想食澀少少既,呢間都OK。太多人去都係得個等字。

食甜品唔甜就唔好食,就呢間綠茶計,我唔會俾佢好高分,5分or6分 over 10分。

紅豆白玉抹茶雪糕 ($44)

佢多人食都可以接受,但佢既QC 真係差左少少,佢既綠茶雪糕,超好快溶晒,佢應該係連雪唔實就賣,所以杯雪糕,唔洗十分鐘就溶晒,我自己計過,今次食甜品係我食得最快既一次,我俾得$44,我都唔係想快食,如果快食,我去M記都得,加上我一個人去,雪糕溶晒就唯有走人,佢都幾絕下。講埋味道,佢個綠茶就係澀左少少,少甜都唔知有無。賣相佢就有,不過野食本身就麻麻。

紅豆,又唔係好溶,如果係溶D既紅豆,唔洗點咬加上雪糕,會正好多,呢個有待改良。白玉,好硬身,佢既toppings 都係比例硬,唔係太好,咬口係要有,但硬到好似生既就差DD。

單,佢以甜品計都係常價


食過就算,唔會有下次。

光顧日期:1 May, 2015

地址 : 旺角廣華街13號廣輝大廈4-5號地鋪
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=446594

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言