2015年4月3日 星期五

好媽媽台灣館 (可以一試再試台灣小館)

人均消費:HKD$39

旺角就愈來愈無野好野食,要搵食就向深水埗方向,貴租都仲未殺到過去,遲D就難講,呢間野點解平,間舖係自己,同隔離金鳳係同一個老細,唔怕貴租,佢又想整下台灣野食,所以就開始黎搞,佢午餐仲平,不過我晏晝就去左隔離金鳳鋸扒好過。

佢呢個老細話就話係台灣番黎,野飲方面都有好多種,不過我自己就唔係咁buy,野食就真係好食,個炸雞扒,唔會炸到好似豪大大咁乾身,都唔錯。

香酥大雞扒+大魯肉飯 Set ($78)

佢一個Set 咁叫,抵食好多,一件大雞扒+大魯肉飯仲有一杯野飲,如果兩日人食都ok。首先講件大雞扒,個Size 都唔細,佢都幾大塊,開件都五件咁多,肉質都嫩滑,唔鞋身,炸粉唔算太多,剛剛好。佢有一半係多炸粉,另一半就唔係咁多,平衡番都幾好,唔會好似豪大大咁多炸粉,同呢間既炸雞唔係炸到好老,所以入口都幾滑。外層係炸粉,內層雞肉鮮嫩,呢我幾鐘意,肉質估大多數。


大魯肉飯

其實係台灣即係肥豬肉飯,但係香港食既都係肉碎飯再加上醬汁,我個人對肥肉就唔係好buy ,呢個香港改良版既肉碎飯,只係著重個Size,佢既汁又跟唔上台灣既口味,唔可以話佢無味,又唔可以話難食,因為味唔夠濃。




Set Menu


整體而言係,可取既。

光顧日期:3 April, 2015

地址 : 太子荔枝角道100號金鳳樓地舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=433483

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言