2015年4月7日 星期二

世界の山ちゃん (日本雞翼店)

人均消費:HKD$92

山哥夢幻雞翼係日本超出名,佢既分店多到好似香港既譚仔咁,佢出名既就係雞翼,但佢係尖沙咀開分店時宣傳唔多,所以人流都唔係太多,佢既雞翼其實都唔係有好多隻48蚊得四隻, 平就唔係平架喇,不過勝在野味。

今次推介 ─  夢幻雞翼 ($48)

我平時食開串燒,雞翼當然唔少得,出面既雞翼相對較油,而山哥就比較乾身;出面會一味落味粉去吊味,山哥既又唔係好多,上碟後自己仲可以加胡椒粉之類,但其實唔洗點落粉都已經好夠味,事關佢燒得真係好食,好似日式串燒店既水準。正。

呢間山哥有圖教你點將隻雞翼拆開,分幾part 咬,由軟骨到雞翼本身點拆點食都有寫晒出黎,仲會講埋邊個角度咬落去就可以食得更乾淨,乜肉都唔徙,不過我自己食左咁多年雞翼,又點會學足佢,但都食得巧乾淨。



名古屋醬汁意粉 ($68)

名古屋醬汁意粉,佢其實都幾咸同辣,我本身都係食得辣之人,今餐都覺得佢落味落得重手左少少,唔係個個都受到。我食完係咁飲水,完全唔得,仲咸過殺利亞。



香煎雞蛋卷 ($48)

我今次仲試左佢既玉子,佢係凍食,我當堂打左個突,事關諗住佢即叫即整,即係等於熱食,無諗過整好左再雪,呢度已經扣左好多分。熱食既口感同層次往往比凍食既好,除非係魚生或菜。所以玉子可以唔叫。


Menu


仲有時令推介



食完晒成餐,唯一可取既就係隻雞翼,呢間計,雞翼真係好食,其他就算。

光顧日期:7 April, 2015

地址 : 尖沙咀金馬倫道57-59號金馬倫中心地庫
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=168204

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言