2015年4月12日 星期日

屋子生活 (環境正野食麻麻)

係大圍附近有一間叫屋子咖啡,之前因為長年累月都好多人去排隊加上鋪頭勢頭勁, 所以佢擴充營業,係統烏溪沙開另一間分店,叫屋子生活,佢開鋪初期都已經超多人去幫親,星期六日去更加要排隊接近半個鐘以上先有位。呢間野相對屋子咖啡黎計已經大間左好多。

實情係呢間餐廳都係Sell佢既環境裝修, 首先具有塌塌米,加上佢的裝修同牆壁上都有想過度過,有好多靚既擺設,加上吊燈裝飾,影相都幾靚,你可以用Cafe黎形容佢,所以野食方面大家就唔好咁大期望。

人均消費:HKD$87

明太子飯團 ($82)

先講明太子飯糰明太子飯糰,一客有兩舊飯團,沙律,前菜,豆腐同湯。明太子飯糰車用薑作為材料,薑唔係個個都受得,好似我咁,就唔係十分鐘意,另外一舊飯糰係用上麥片,一人分量相當夠。好唔好食,我就只可以話超級麻麻,不過以Cafe計就算數啦。


吉列豬扒定食 ($76)

個吉列豬扒定食塊豬扒比較薄身,另配上有三款醬料,一隻係芥辣醬,另一隻係日本照燒醬,另一隻係沙律醬。其實三隻醬都唔似好Match 塊鞋同柴皮吉列豬扒,所以野食就算啦,佢碗飯就真係大,一個人食真係綽綽有餘。


Menu +  水


榻榻米地墊

講到呢間餐廳既賣點就係榻榻米地墊,佢一共有六張檯有榻榻米,但作為一個香港人坐榻榻米都比較辛苦,可能坐唔慣,不過影相又幾好睇。



吊燈


牆身

影相佢既擺設真係OK


Menu



好:食景同榻榻米
壞:一個飯或者飯團連加一都要成八九十蚊,其實都幾貴,呢間野我絕對唔會去第二次。

光顧日期:12 April, 2015

地址 : 馬鞍山烏溪沙路8號迎海薈地下4A舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=444701

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言