2013年1月14日 星期一

第一腸粉 (腸粉米芝蓮)

人均消費:HKD$19

睇米芝蓮搵野食,都有少少保障,我自己本身都幾鐘意食腸粉。香港既腸粉有兩款,一款係即包,一款係來貨。即包其實同佐敦堂記差不多,都係獨sell腸粉。第一腸粉都仲有其他野賣,好似粥,蒸飯和小食等。但你都知,佢出名既係腸粉,所以其他野就可免則免。宜家都過左米芝蓮公布期一排,所以唔洗好似添X運咁等位。

蜜汁叉燒拉腸 ($19)


第一腸粉依然可以keep 到個水準,佢個腸粉皮真係做到好薄&足料餡料。塊皮一篤就穿,入面餡料流晒出黎。我影相時專登Zoom 埋佢,等大家可以睇到佢既皮薄同足料。(thumbs up)

我今次食左個蜜汁叉燒拉腸,講下佢叉燒先,佢D叉燒一D都唔難,仲要好腍&入味。配上適量既豉油。可以話係超正。

間野有提供好多腸粉,可單拼 $19或雙拼 $24,不過都係值。


好:皮薄餡足
壞:唔係太多野好食

光顧日期:14 January, 2013

地址 : 太子砵蘭街384號地鋪
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=96180

沒有留言:

張貼留言