2013年1月25日 星期五

日月星快餐 (窮人雞脾)

人均消費:HKD$23

之前同朋友去到九龍灣,食黎食去都係360, McDonald's, 吉野家,韓食家。食到好悶,即時諗起就撥個輪俾朋友,朋友推介我食呢間,俾佢左呢間野個地址我,我開埋google map ,佢都搵唔到係邊。唯有問路人,原來係橫街入面,心諗個friend 會唔會老點我,點我入後巷。但一入到去就知係好野,條人龍長到呢,仲以為唔洗錢派。

再望左兩眼個餐牌,有90%野食係$35有找。真係真係好q平,就連IKEA 食個肉丸差不多既價錢可以食到個飯。

咁終於明白點解咁多人,仲要好大部份人係叫外賣,好少人堂食(堂食好少位)

今次推介 ─ 脆皮雞脾飯 ($23)



一隻脆皮雞脾+飯+茄汁。隻雞脾成隻碟咁大,唔柴皮,茄汁熱,收你$23,仲想點。唔洗講其他,一試想再食(小弟人窮)

好:好多人叫外賣,落單時記得講明外賣定堂食
壞:座位數目唔多,堂食有d辛苦

光顧日期:25 January, 2013

地址 : 九龍灣牛頭角道15-19號嘉和園8號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=4114

沒有留言:

張貼留言