2013年1月4日 星期五

小白鷺餐廳 (小鳥與風)

人均消費:HKD$118

有次個朋友無啦啦問起入唔入大埔食扒,我一口就應承左,個朋友今次仲開埋車黎接我,我心諗,洗唔洗。跟手直入大埔。我眼見佢架車係大埔道行左好耐都仲未到,係某個彎位轉入,再行。我終於明白點解唔係好多人入黎,因為無巴士直到門口。我個Friend 仲話佢Book 左In door。話晒呢期都凍凍地。

呢間野就真係要Book,事關場地雖大,如果touch wood 有好多人都book 左in door,咁就大鑊。我首先要承認今次絕對係食環境多過食野。你睇下個View 先講,因為真係好relax。

Indoor

水上活動中心


我地初頭都係諗住食個景,點知佢塊扒都有Surprise,我叫左個豬扒Set,份量唔算太大,剛剛好。講埋D肉,佢又唔硬,又唔cover cook,都腍架,值得一讚(tongue)。即炸薯角超級脆,出面TripleX 都唔夠佢脆。

佢間野係大,但Staff 人數唔夠,我地當日食飯時叫佢加水都叫左好多次先加到。(waiting)

豬扒 ($118)

餐紙

大樓

間野非常大,隔離仲有間Shop 賣野,仲有隻小貓咪

好:無乜人迫
壞:地方偏僻

光顧日期:4 January, 2013

地址 : 大埔紅林路2號白鷺湖互動中心1樓
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=7713

沒有留言:

張貼留言