2013年1月1日 星期二

吉豚屋 (新一代吉列豬扒專門店)

人均消費:HKD$52

2013年第一餐,點都要食d特別野先至令到自己無咁悶,今次我就去左淘大商場既吉豚屋,佢係香港第一間分店,之前開張時都有好多人排隊,臾今次就去食左兩個Set,一個係野菜豚肉定食 and 滑蛋吉列豬扒飯你可以揀大中細個價錢又唔同。其實正常人食個中既已經好夠。

今次推介 ─  野菜豚肉湯定食

個炸豚肉先係正野所在,事關出面餐廳食野炸豬都用上各式既炸粉,有時都幾厚身,分分鐘厚過豬扒肉身。但呢間野既好在於佢既炸粉好鬆化,又唔太厚,再者唔多油。佢既炸法都幾新穎,食炸豬扒有時真係要搵專門店。有錢就當然食丼吉,唔多錢就可以食呢間。想有咁多野加埋一齊既炸豬扒,只係$59,一d都唔貴。

野菜豚肉湯定食 ($59)
 滑蛋吉列豬扒飯 ($45)

滑蛋吉列豬扒飯個Size 一d都唔細,d豬扒仲要係密鋪成個碗,我已經叫左個中Size 既飯,仍然好夠。再講下豬扒,話晒都係滑蛋豬扒,個吉列或多或少都係林左,事關有蛋汁。個豬扒既肉食好在唔林,不過佢既材料真係比起出面靚,舊豬亦都唔肥。



Menu

好:炸豬扒黎計炸法好Fresh
壞:都係要排隊

光顧日期:1 January, 2013

地址 : 九龍灣牛頭角道77號淘大商場三期地下G286-288號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=116631

沒有留言:

張貼留言