2012年6月27日 星期三

情牽一線魚湯米線專門店 (馳名通心米線)[已結業]

人均消費:HKD$30

睇相好似得通粉咁,無乜特別,一定唔吸引你,分分鐘你唔Click 入去睇。咁就走左寶。呢間野你唔係有人帶你入去食又或者介紹你,你有90%唔會入去,因為門面極唔吸引。我自己都係上openrice 脫到有咁多人comment 我先入去。

米通 (即通粉Cross Over米線)


佢出名既係叫米通,你又可以叫佢做通心米線,佢既special 在於通心粉既形狀,但佢係用米線黎整。好似好複雜咁,其實咪又係通粉Cross Over米線既物體。想食既,我識既有兩間,一間就係情牽,另一間就係荃灣既普洱。你大可以兩間都試下。如果以門面計,普洱靚好多。不過以油麻地黎計,呢間就的而且確係有特色。唔洗食黎食去都係煲仔飯。

佢最特式就係個麵身,你多數都未食過架喇,其他野就一般啦,不過不失咁啦。


軟殼蟹


好:麵身包你少食
壞:門面極唔吸引

光顧日期:27 June, 2012

地址 : 旺角砵蘭街134號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=21190

沒有留言:

張貼留言