2012年11月24日 星期六

Monster Sushi (知慳識儉食正Sushi)

人均消費:HKD$90

其實我都唔係好想推介連鎖式金肆。呢間野係吳彥祖開,所以我都唔想點講野。但點解都寫出黎既係我呢餐,兩個人食,$180埋單。

無錯係$180兩個人食日本野,有帶子,有牛舌,有刺身,有蜆。講左咁多野食,都係$180埋單。事關有Openrice 宵夜 Coupon ,正價$250就平$100,我就計到盡,食左正價$260左右,埋單減$100,原價加一,咁就$180。

分享下,首先,搵晚9:30pm 先食野,最好約1位「貧友」,落單,時計一計幾多錢,計到$250,就可以收手。個Logic 就係咁簡單,食又唔洗一定食元x。

我Post 晒d 相出黎俾大家睇下。整體上都幾好。

大大帶子(正)


甜蝦(正)


牛舌(正),入口即溶。


炸蝦餅(正),唔多炸粉。


雞軟骨(一般)


刺身杯(貴)


清酒煮蜆(唔得)

好:用Coupon 可以好抵食
壞:要等宵夜

光顧日期:24 November, 2012
地址 : 尖沙咀彌敦道63號iSQUARE 國際廣場3樓302號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=40110

沒有留言:

張貼留言