2014年6月28日 星期六

祥發茶餐小廚 (鹵水瑞士雞脾超入味)

人均消費:HKD$28

一個Set,一隻瑞士雞脾 + 沙嗲牛肉麵 + 紅豆冰都係$28,呢間鹵水瑞士雞脾之前係銅鑼灣都幾出名,搬左黎北角後既網上Comment 都唔係好多,所以都可以叫做唔太出名,仲可以去食下。

今次推介 ─ 瑞士雞脾

呢間野一定要食既就係瑞士雞脾。隻雞脾超級入味,食完一啖再點汁,D鹵水汁好多滲入隻雞脾,D汁係即時滲入隻雞脾度,唔係太乾身,煙煙韌韌,仲要隻雞脾唔係好肥,我個人比較唔like 肥雞,所以呢間剛剛好。瑞士汁都係甜甜地,入口時都幾正。佢仲唔會太咸,因為D甜味蓋左少咸。D汁佢俾勁多你,唔少家。正。唔似某間牛腩店咁,你想加汁都唔得。呢個係必食推介。

 沙嗲牛肉麵

你望落以為佢好細碟,但其實都好大碟,不過個味就唔係好夠沙嗲,牛肉都夠厚。都係食番瑞士雞脾啦。其他野都係比下去。


Menu


好:瑞士雞脾超入味

留意事項,呢間野係北角地鐵一出就到,千祈唔係見到七姊妹道就去左則魚涌

光顧日期:28 June, 2014

地址 : 北角七姊妹道27D號地舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=135875

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言