2014年12月4日 星期四

大隻佬麵家 (大隻佬一定唔夠食)

人均消費:HKD$29

上排見蘋果日報寫話太子有間雲吞麵舖大隻佬叫大隻佬,老闆係大隻佬,但好似不敵貴租,之前執左。事隔一排,老闆個細佬係旺角又開番檔,咁就當然食下佢啦。我之前未去太子大隻佬,咁第一次去,當然有少少期望。話晒蘋果日報唔係咁易幫你宣傳,見你重光,俾少少錢,幫襯下你。

雲吞麵 ($29)

我終於明白佢點解要執,太細

我叫左個雲吞河,其實一個雲吞河咪就係得雲吞同河兩樣野,但佢可以做到兩樣都好少,咁死得,我自己一個去食,細都可能唔作準,但就連隔離檯既女仔去到,佢都可以太細碗既時候,你又點說服人再去呢。

細,對雲吞黎計係死穴,事關你好難做到隻雲吞細但夠鮮味,一隻細蝦,鮮極都始終係一隻細蝦,如果連隻雲吞都細,真係無得救,希望佢自己會有改善,否則又會再執。

一碗雲吞麵賣緊$29,我食$15麵時,隻雲吞或麵底都大隻過佢,呢間真係超細食既就ok.

Menu

個Menu 係幾Colorful,仲要配上宜家最hit 既emoji,未食都feel 到佢有heart,食完就算啦。



好:
壞:

光顧日期:4 December, 2014

地址 : 旺角黑布街97號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=165100

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言