2015年1月31日 星期六

阿元來了 (超有去左台灣Feel)

人均消費:HKD$26

呢期好多人都話西營盤開左間台灣野,一心地鐵仲未開通,好快D去試下,因為西營盤站一通車就大把人去,加上好多網上既人都討論緊,所以我會加埋今次既搵食心得。阿元來了最好幫襯時間係下晝兩點半至五點半,因為蚵仔煎既供應時間係下晝兩點半至五點半。 其他野食就係全日供應, 所以如果你想食埋蚵仔煎,最好睇清楚時間, 加上佢既野食好快就賣晒,下晝六點就可以收工,簡單d講,下晝去啦,講完。

呢間都算得上係台灣野既食,佢既整法都係比較台式,

今次推介 ─ 魯肉飯 ($27)

台式魯肉飯都好出名因為居都係用上比較肥豬肉同台灣己做法相似, 食左唔係好咸但係好有肉味。 比較上正宗台灣野,份量比較少,一個正常人應該要追再加其他野食。

蚵仔煎 ($35)

另外, 阿元來了出名嘅蚵仔煎用既蠔都比較大隻,絕對唔同四季煲仔飯既細蠔,煎方面佢唔係用上好多炸粉,食落唔會覺得成口粉,個蛋都係有蛋汁,加上佢用上台灣醬汁,又唔會好似蠔油咁咸,但可以吊到味,隻蠔一D都唔腥,幾好食,不過就貴左少少,話需一客有成十隻蠔。


幾大隻


佢好似台灣小店,鋪面相當之窄,坐位數目亦都非常之少,燈光比較黑暗。影相都要開閃光燈。





好:台式野係香港真係唔多

光顧日期:31 January, 2015

地址 : 西環西營盤第三街73號地舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=433525

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言