2015年3月19日 星期四

Starz Cafe (食環境但野食一般)

人均消費:HKD$70

半年前,Dazzling Cafe 係THE ONE 開左之後,茶木又係咁開分店,佢地既共通點都係脆多士,都唔係好多間做得好食,多數台灣過黎香港開分店既都唔差,反而有D明星開既都係一般,佢地都係Sell 明星既名氣,佢地既優勝之處在於佢地係旺區有舖,同埋佢地既宣傳就真係做得幾好,但野食佢地就唔係好刖重,反正你都入左去,點你都要食少少野。

呢間野門口貼晒好多明星相,話埋俾人聽你係邊個經理人,環境係一流,白色做主題,加上無客,談情一流,野食就算啦,睇埋落去啦。

脆身吐司(朱古力)味 $70

人地台式多士就算加左雪糕,佢既麵包都係脆身,無論多士定多士盒,都會脆身,但呢間野就話請左唔知幾多廚,到頭黎,個多士都係淋。敗北。

講埋個價錢,佢都收唔平,成$60~$70,俾我會去食台灣野囉,講完。

10分滿分,我俾2分。

光顧日期:19 March, 2015

地址 : 銅鑼灣登龍街永光中心17樓
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=185322

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言