2015年11月28日 星期六

正宗山西刀削麵皇 (刀削麵超正)

人均消費:HKD$38

講下無聊野先,刀削麵其實係先整好一舊麵團,然後用刀,削下削下咁,今時今日,刀削麵都有部份係用機器整,789屋都有得賣,但同大陸既又好唔同,刀削麵話晒都係中國起源,所以更加好食既美食都在民間。

荃灣呢間正宗山西刀削麵皇已經係區入面好出名,好多人幫襯,星期六日食飯時間更加大排長龍,一來佢又唔貴,二來佢既麵食正。

五香牛肉刀削麵 ($38)


首先講下佢既湯底,係我最Buy 既,佢既湯好清,去食既不妨飲下,佢又入味,唔知佢有無落味精啦,但真係幾好飲。二來,講舊牛展,其實就同出面既差唔多,不過佢又唔係凍食,放落個湯度,溫度剛剛好,好似D生牛肉咁,你又唔會覺得太熟亦唔會太老咁。

講埋佢既刀削麵,佢堅係大少不一既刀削麵,有部份係厚粉左少少,不過整體上都係係可以接受,咁先係人手整。



佢大部分麵食都可以係$40或以內埋單,以今時今日計都唔貴。


好:佢既湯真係幾好
壞:要排隊

光顧日期:28 November, 2015

地址 : 荃灣沙咀道245號坤德樓地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=14653

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言