2015年12月19日 星期六

中國冰室 (電影拍攝場地)

人均消費:HKD$38

呢間冰室係香港其實都係一個比較舊式既冰室,香港已經買少見少呢D地方,電影拍攝到一D舊既地方,少不色去呢D冰室,如果你抱住個心態係慢活又或者係想去懷勉過去,呢間佢絕對係好好既餐廳。佢有舊式吊扇,舊式樓梯,舊式傢俱,舊式牆磚同地磚。

一入餐廳,你會有個好唔同既感覺,出面係繁榮既旺角,轉入一條小巷就已經係舊式餐廳,對比相當大。亦都係呢間餐廳既特色。我今日都係餐廳入面坐左成兩個鐘,佢又唔會嘈你,望住吊扇慢慢食。正。比起一般Cafe,我自己就prefer呢D餐廳。

牛肉炒麵 $38

舊式既冰室佢地做得住,佢點都會有番一兩味好食既野。我今次食左個牛肉炒麵,其實個麵底係完全唔合格,一上檯,D麵已經腍晒,零分;麵底既份量都夠既,我話晒都大食,都夠飽。佢既牛肉,一入口,又真係好腍,又入味,只係一小塊肉片,但都好正。出面你話食唔食到,咁當然都係D普通野,唔係咁難既。價錢方面都係Average,$38,唔包野飲,係旺角計都尚算OK。
舊式吊扇



舊式樓梯,舊式傢俱,舊式牆磚同地磚


整體而言,呢間係食環境多D,食舊式景,如果你Prefer D 新地方,呢間就唔適合喇。

光顧日期:19 December, 2015

地址 : 旺角廣東道1077A號地舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=5272

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言