2012年3月31日 星期六

山窿謝記魚蛋 (正宗香港仔魚蛋) (已結業)

人均消費:HKD$50

我寫呢篇野時,你睇到的話。謝記已經封左笠。我點解都照寫,唔係想呃View數,只係想講,時間既巨輪,太殘酷。將一間好食既餐廳消滅左。想為香港魚蛋作一個紀錄。我食既當日就係呢間野既Last Day。一間成功既餐廳,唔係賺到盡,我好respect 呢類餐廳,謝記營業時間係10:00am ~ 6:00pm 唔會夜市,好有家庭觀念。宜家係香港好難搵到咁有家庭觀念既餐廳。

香港仔正宗魚蛋唔係(東X西北)X記,如果你有幸,食過謝記,你都會認同。

光榮結業

店舖內貼上肥彭舊照


威客排隊買腐皮卷


一碟腐皮卷(只得4~5件),不過即炸推出時間為11:30am~2:00pm,過左兩點就賣晒,賣晒唔會再炸,腐皮好薄,魚肉

腐皮卷 $15


魚蛋粉D魚蛋都好食

魚蛋粉 $25


炸魚皮賣到成$25碟,我同朋友食一人一碟。佢用黃鱔既皮黎炸,出面係無可能食到。黃鱔皮黎炸,炸出黎既炸魚皮係金黃色。

炸魚皮 $25


爽口彈牙既魚片

魚片 $96/斤



Last Day 一龍兜左一個圈

好:正宗香港仔魚旦係無地方可以取替

光顧日期:31 March, 2012

地址 : 香港仔舊大街80-82號
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=3086

沒有留言:

張貼留言