2012年9月24日 星期一

秀拉麵 (再起拉麵風)[已結業]

人均消費:HKD$65

秀拉麵,係中環威靈頓街,成日都有好多人行過經過,但我都有睇下報紙雜誌。但一間拉麵店,點都要有個日本人主理,感覺好一d。當日我光顧佢時,剛剛係河原秀登係度train 新人,我就睇住佢教個新人煮。齋睇佢既手勢,呢$65已經值回票價。勁似日本Feel。睇住師傅點整。整好就即食。Tea Set 做到18:00,如果想平食就要17:59前去到。

白秀套餐 ($65)

呢間野其實好易撞到名人,容祖兒、師兄、林澄光都鐘意去呢間食野,仲有好多人,我食完係門口撞到張智霖。你話呢間野附近幾多名人客。我一上網Search 下,原來佢係河原秀登打理,唔怪得咁多名人。

講番碗麵,一碗拉麵包有蔥有蒜有,一上檯,未食,已經聞到蒜香味。賣相又唔係好油膩。食落

麵身:細,幼,滑,好重蛋味
叉燒:80%係肉,20%肥。唔太肥又重肉。(thumbs up)肉質既味俾蒜蓋過左。(thumbs down)
湯:比較油膩

餃子,佢塊皮可以將d肉汁鎖住,仲要係個Set 包埋

只係知黑同赤,其他完全唔明佢up 乜

留意事項:Tea Set 做到18:00

好:未食已經聞到香味
壞:油左少少

光顧日期:24 September, 2012

地址 : 中環威靈頓街33號The Loop地下上層
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=50543

沒有留言:

張貼留言