2012年8月25日 星期六

Spicy Lips (韓國街頭小食)

人均消費:HKD$28

出去荃灣想食平野真係唔難,但有時食得太次都唔係太想又食。今次發掘左間韓國街頭小食店,店主同老闆娘都係韓國人,落單時都係要講英文,但我盲字都唔識多個,我都係指俾佢睇要乜。

韓式紫菜壽司飯團 ($28)

 今次tea time 就食左個紫菜壽司飯團,韓國人主理既壽司飯係有別於日式,韓式飯比較腍身(食軟飯,哈哈哈哈)。韓式紫菜壽司飯團係韓國人手中,佢地興一朝早整好左,然後放入雪櫃。咁紫菜其實已經唔夠乾身。但都係韓國特式,我都accept。

佢地既酸瓜都唔係好酸,加上好普通蟹柳,香腸同蛋。已經好好食。韓國平民小食,當係小食咁食,係別有一番風味。

偷影隔離Menu


光顧日期:25 August, 2012

地址 : 荃灣荃興徑昌泰大廈地下6號鋪
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=83055

沒有留言:

張貼留言