2012年8月20日 星期一

聰嫂私房甜品 (甜品人龍)

人均消費:HKD$25

去左觀塘後見有免費Shuttle Bus 去新都城,咁就當然入去睇下啦,話晒都唔洗錢。入到去行一陣都已經成九點幾,唔再食少少野就真係對唔住自己,望見聰嫂咁多人,就過去拎張飛等下。我係門口有排隊排左一個鐘,都未有位。所以都係叫大家拎左飛,行番半粒鐘先好去。

今次推介 ─  紅豆茸豆腐花 ($22)

講野食先,我個人甜品豆腐花係食左好多年都未厭,因為佢食親都好滑,中國人成日都話熱食就好食,凍食就差d。今次食既聰嫂凍豆腐花都好滑,真係唔知佢點解可以整到凍豆腐花都咁滑。加上紅豆茸好棉,紅豆同水晶珠好爽,層次感出晒黎。一下子食到滑、棉、爽。想唔Like 都唔得。

我對榴槤好有要求,因為身邊朋友唔係好多人會食,你一食親d朋友既反應就好大,所以我多數都係自己一個或like既榴槤先食。唔要求高都唔得。榴槤甜品黎計都係食番發記,發起榴槤係真係未食已經聞到榴槤香味(因為發記就係出名榴槤),但聰嫂榴槤就食耐左都係普通榴槤味。

佢個水晶珠係好爽,咬口一流,一咬即破。正。

榴槤水晶珠 ($28)

Menu

好:材料靚
壞:排隊排左成粒鐘

光顧日期:20 August, 2012

地址 : 將軍澳運亨路1號新都城第一期地下G28舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=13798

沒有留言:

張貼留言