2012年8月18日 星期六

鈴木珈啡館 (Cheap Cheap 海景餐) (已結業)

人均消費:HKD$80

世界上最浪漫既食野地方,首位係海邊。所以海邊好多食肆都好貴,我之前就用左$80食左個好hea 既意大利粉,食乜就真係唔洗講。今次焦點就係個View,你大可以上天文台個Page Check 下日落時間,然後Book 位,預早半個前去到。就可以影到香江美景。


有好多靚景餐廳都會收Minimum Charge eg.$150/人...博洛尼亞。但呢間同麵屋武藏虎洞,一樣唔收Minimum。所以想平又有景,真係要周圍格價。

晚霞

Candle Night Dinner just cost $80

好:無Minimum Charge
壞:D野食麻麻

光顧日期:18 August, 2012

地址 : 尖沙咀廣東道17號海港城海運大廈LCX3樓OT307號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=21064

沒有留言:

張貼留言