2012年8月12日 星期日

陵發潮州白粥 (潮州粥打冷)

人均消費:HKD$100

呢間野係太子都好多年,逢星期五六,多數都要等位,今次我就排隊排左一個鐘,就係因為出蠔仔粥,佢爽脆有咬口。潮州粥,係將D米,放在滾水內煲至啱啱爆開就熄火,加蓋焗熟D米。廣東粥的細火煲得米爆開,相對地滑D同順喉,但就無咁飽肚同咬口。潮州粥有咬口時因為佢地會落多好多米,食落時會更加飽。佢地既米有D似日本珍珠米,我覺得佢唔用中國米可能就係呢D黏性比較好。

蠔仔粥
就正正因為D粥都易飽肚,所以如果你唔係好多人一齊去,個粥可以叫個細。我今次四個人去,叫左個大蠔仔粥,當然就係食唔晒啦,我地仲叫左好多野食,千祈唔好叫太多,潮州野好真材實料。

鵝片

佢既鵝片其實唔可以唔食,因為佢大小Size 係比例大塊,出面想食都唔係咁易搵到。同埋佢又做到好入味。


紅衫

佢又係烚熟,唔係蒸熟。烚同蒸既分別係條魚吸幾多水份


鵝腸豬小腸墨魚

No: 1

光顧日期:12 August, 2012

地址 : 太子新填地街625-627號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=18268

沒有留言:

張貼留言