2012年8月10日 星期五

Zoe Cafe (名人Cake Shop)[已搬遷]

人均消費:HKD$60

成日睇娛樂版都見到間ZOE有邊個邊個藝人去食。我當然想試下啦。一入到去就知點解咁多名人去食。佢舖唔大,但請左三個靚女waitress,當我一拎起相機,個waitress 即刻話唔影得相。好明顯唔想D客人個頭上左鏡。咁保障客人私隱,個個都想去。加上開平道都唔近時代廣場或利舞台都係遠離繁囂。


門面當然係ok啦,好乾淨,地板係立立令的。都係一句,一件Cake 都係賣緊$40,有$20係個舖租同裝修。但以銅記黎計就唔算係好貴,件Cake 既Quality 就係一般野,佢勝在個Cake 面既Design 真係好靚。睇住個Design,個人由唔開心都笑晒。

但有最低消費$50,即兩個人都order 三件先夠數。咁就唔係咁好,事關食飽飯之復食件cake,兩個人都食3件,好似over左。所以下次去食要係飯前食。

綜合番咁多野,都係一間幾唔錯既Cake Shop。

貓貓Cake
ZOE_2

甜就流的士多啤啤

好:個Cake 面既Design 好靚

留意:最低消費$50

光顧日期:10 August, 2012

地址 : 銅鑼灣開平道4-14號新寧閣地下6號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=13835

沒有留言:

張貼留言