2013年4月26日 星期五

再興燒臘飯店 (灣仔燒味)

人均消費:HKD$25

再興燒臘係灣仔同銅鑼灣中間位處方便,同埋佢都開左好多年,閒時我都會買$20叉燒。

再黎叉燒,同伙記講明瘦叉就更佳,不但厚切,唔乾身,瘦得黎會有少少肥,蜜汁叉燒,自己加豉油,每片叉燒都可以加到有豉油,簡直一絕。豉油係任你落,多與少就睇你自己鐘意幾咸。但豉油都係秘制,又少少甜,送飯一流。

呢間野其實出名係燒肉,通常夜晚多數賣晒,想食有時要日頭食,因為皮脆。十次幫襯,七次皮脆。肉質林林地,唔會硬。

我今次又食唔到燒肉喇,你話,佢係唔係好出名。但次一出名就係燒鵝。佢真係俾燒鵝你,又唔洗加錢。燒鵝同燒鴨分別在於燒鵝滑少少。

服務快同準,唔洗等好耐就有得食。你大可以計時,佢定必兩分鐘內呈上,仲要係$25一餐,好抵。

叉鵝飯 ($25)


好:速度快
壞:地方唔係好乾淨

光顧日期:26 April, 2013

地址 : 灣仔軒尼詩道265-267號地下C座
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=1491

沒有留言:

張貼留言