2013年5月7日 星期二

糖堂私房甜品專門店 (黑布街新場)

人均消費:HKD$40

成日出旺角既人有時食完晚飯都會諗下場,唔好心邪,只係食甜品,昔日黑布街都有成三間甜品舖,宜家已經變左做連鎖甜品舖,有時想入間小店,食下試下。因為唔會一式一樣。甜品名都有時幾「生鬼」,一D都唔死板。

旺角食野,都唔係好多間野既裝修係十分ok,乳酪雪糕店就除外。講番今次有乜好野食先,我就同朋友一行二人叫左兩個甜品,分別係「開心樂園」同「香芒桃園」。「香芒桃園」就麻麻地,想食芒果都係去番芒果大王食。

今次推介甜品 ─ 開心樂園

材料方面有:芒果雪糕,青提子,紅提子,朱古力餅,爆汁丸,布甸

開心樂園



有時食甜品都會唔知自己想食D乜好,又想一又想二。揀左又覺得差幾蚊又會有多個Toppings。「開心樂園」,一次過有雪糕、生果、朱古力條、爆汁丸同布甸。雪糕一食就知係維記,但芒果雪糕唔用維記就只好用哈根大師。爆汁丸係有少少Surprise,事關爆汁丸都係同乳酪雪糕分唔開。開心樂園食完係唔係開心左就唔知。但我只知道係有咁多款式揀,唔洗點諗,揀乜都可以。起碼上左檯,唔洗有隔離飯香既感覺。

香芒桃園


Menu


好:地點就腳
壞:間舖都唔係好大,當有人等位時可能要被迫走人。

光顧日期:7 May, 2013
地址 : 旺角黑布街96-102號威發大廈地下D號鋪
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=131995

沒有留言:

張貼留言