2013年5月30日 星期四

皇室甜品 (渡船街一點甜)

人均消費:HKD$30

香港呢期吹起綠茶風,連Circle K,7 eleven 都有賣綠茶。就知宜家好heat 綠茶,皇室甜品話晒都有兩間分店,佢又點會唔推。佢仲有搞埋團購,但我自己就唔係用團購買,肉都赤埋。我今次去完Element之後行過去。之前係九龍地都見過佢,今次係白民樓附近見到,就入左去啦。

本Menu好靚,d相昒得好靚,真不愧為九龍地有分店,睇個Menu 時個宇治金時好吸引啦,叫左,黎到都仲好ok,話晒個甜品同Menu差唔多,但睇落多一陣就知中招。個雪糕佢係買番黎而唔係自己整;紅豆, 一粒粒又唔係好茸;綠茶刨冰又唔入味;唯有白玉好咬口。

佢整個甜品出黎,應該係俾部相機食多過俾人食。所以我都唔會再去皇室。

宇治金時 ($30)


Menu

圖片不只是僅供參考,但只for 你影相。

壞:又隔涉又唔好食

光顧日期:30 May, 2013

地址 : 佐敦文蔚街 23號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=82733

沒有留言:

張貼留言