2013年5月12日 星期日

美利堅京菜 (America 人去既地方)

人均消費:HKD$105

呢間野,都係因為母親節,咁家人就話想食下呢間。預先Book 左檯,一去到,門口有個牌寫住你貴姓。係地下定一樓,連約朋友呢點都諗埋。出名野有好多,包括門口成日都有性感女郎。京菜為主片皮鴨,口撕雞。

山東燒雞 ─ 手撕雞既好處就係王啱晒我呢d懶人,唔洗妹骨,咁已經好正。再加上隻雞既雞肉又唔柴皮,又滑。佢仲有個豉油汁+蒜蓉,咁又係惹味啦。你望落去好似好大隻,但幾個人一齊食,好快KO 晒成隻。

鐵板蔥爆牛肉蔥爆牛肉 ─ 有兩款,佢仲問我地要碟上定鐵板上,咁問佢就話分別在於鐵板熱d同d汁會係客人面前灑。咁我揀左鐵板,鐵板已經加熱左同京蔥,d牛已經熟,個Waiter 就係係面前,以純熟既手法灑上調味汁快手兜兩兜。等一陣,牛肉吸收左d蔥同汁既味,令肉質更香更濃。


賽磅蟹 ─ 一般都係用蛋白+蟹肉。講就容易,個蛋白整得好滑先係精髓所在。呢個賽磅蟹既蛋真係超級滑溜,師傅應記一功。有d酒樓可以提供蛋黃,咁會令賽磅蟹更加滑溜。講番呢間先,因為禽流感,所以佢提供蛋黃。但都已經好滑。

菜肉雲吞

菜肉雲吞 ─ 用菜絲,肉絲黎整,清清地。咁就可以消一消口中既蒜同蔥味。個湯底先正,超清超純。

蒸水餃 ─ 一個字,寡。

蔥油餅 ─ 就油左少少,我阿媽點名話食,但我就唔係好Like。

好:做Service
壞:油

光顧日期:12 May, 2013

地址 : 灣仔駱克道20號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=62

沒有留言:

張貼留言