2013年5月13日 星期一

合益泰小食 (豬油腸粉)

人均消費:HKD$6

今次食深水埗豬腸粉,如果你去到深水埗問人,有邊間腸粉好食,佢會答你間野係邊。你去到附近就見到條人龍。我都係咁而去呢間野。$6四條腸粉,睇落好普通,但食落就知好野。

佢D腸粉都唔係佢即包,佢都係來貨,佢太多客,D腸粉既turnover 好快,十分鐘就去左一盤。我都要排左5分鐘先到我,佢有大中細三個Size 俾客揀。我去試下姐,當然係食$6四條。我一路食,D腸粉真係堅滑,唔會留係條脷度,好快就滑左落喉嚨,心諗左一陣,來貨都可以做到咁滑,我就同隔離個叔叔搭訕,原來佢都幫襯左好多年,佢話D精華係麻醬度。合益泰落左豬油係麻醬度。

我明白了,我返去再三求證,都係豬油作怪,但出面真係食唔到。話雖豬油無益,但點都好,唔食成日食,就對自己條脷好D。我之後都會再食。

今次推介 ─  腸粉 ($6)




即食既佢會以碟上,食完放個碟落個膠筒

好:超滑
壞:豬油多食無益

光顧日期:13 May, 2013

地址 : 深水埗桂林街121號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=11291

沒有留言:

張貼留言