2013年5月8日 星期三

住家菜 (銅記中菜) (已結業)

人均消費:HKD$95

宜家出街食野,晚餐好多時會分兩輪,有頭同尾輪,所以出街食飯宜家都搞到好趕時間。呢間住家菜都係咁。

南瓜排骨盅要預早一日訂的,又睇得又食得。相當抵。個瓜好林,一切就開,入面係醬燒排骨。南瓜盅同冬瓜盅原理差唔多,都有互補不足兼鎖住肉汁。加上南瓜整到好林時,南瓜亦自自然然吸左排骨醬。兩者相輔相成。佢個Design 就係要一刀切開,但由於個南瓜好腍,一打就開。正


呢隻芝麻雞聽人講就話攞過獎所以Order 就即時要Order。咁就當然試下啦,無理由咁多人都唔試下咩。平時我唔係好食雞皮,驚肥。今次見佢有沙薑同芝麻,咁香口,無理由唔試下。塊雞皮真香口,但一咬到入肉時就中伏。肉少骨多,又生生地,唔係好熟。No good,佢好大可能唔想Over Cook,所以蒸既時間唔夠。攞獎雞無理由係咁。不過我都係照食。


脆香琵琶豆腐,淨睇個賣相都知唔差。講出根本豆腐本身都唔係D好有味道既一味餸。佢個皮好脆就唔係好厚,所以一夾之下,d豆腐已經Bit 左少少出黎,好清楚咁見到有魚肉同菇&翅。咁我相信幾十蚊個菜,d翅都唔會係d咩特別野。豆腐好滑。尚可。


呢間野叫住家菜,叫左個粟米魚塊就最似住家菜,以前細個時魚塊加少少沾粉然後拎去炸之後再加上粟米汁。講就咁講,做出黎真係個個整都係差唔多味道。個粟米汁都可能係金寶開出黎。所以無乜特式,得閒食下都OK。


鎮江小排骨,先講下第一眼見到既事,就係好多蜜糖醋+排骨。佢既做法應該炸左舊排骨,撈蜜糖同黑醋。十幾隻字就講左佢既整法,但食落就係甜甜地既黑醋排骨,排骨係乾身同脆脆地,Good。但敗北在於油左D。


鐵板牛柳,其實香港人好鐘意食牛柳,話晒拎黎餸飯係一流,因為每人都叫左一碗白飯,但有d蒜,好香口,越食越多,加上熱食,都唔會好難食。呢個菜有驚喜在於佢都幾林,唔似排骨咁多骨,所以好快就KO 左。


黃金蝦,呢個菜就好睇你個人鐘唔鐘意食咸蛋王,因為咸蛋黃醬會搽滿成隻蝦,而隻蝦唔會剝殼,如果唔Like咸蛋王,而你要用口剝殼,即係叫你齋食晒d咸蛋黃醬。蝦同殼好易分開,Over Cook 既情況就應該唔太嚴重。OK 啦, Acceptable.


壞:時間好趕

光顧日期:8 May, 2013
地址 : 銅鑼灣波斯富街99號利舞臺廣場7樓C及D店
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=15725

沒有留言:

張貼留言