2013年5月22日 星期三

四季煲仔飯 (油麻地4 Season)

人均消費:HKD$32

成日行旺角,有時真係諗唔到想食乜,都不妨可以落去油麻地一轉,睇下四季係唔係排緊長龍,因為冬天去,有70%以上係要排,但一入夏,不但唔洗排,有時仲會見到老細出黎拉客。Timing 都係一個好重要既因

今次推介食物 ─ 鴨蛋蠔餅

鴨蛋相對雞蛋,在炸呢隻煮法,鴨蛋相對地淡少少,如果加上蠔餅,又唔會搶左蠔既香味,仲有你可能會問,打冷舖好多都會有蠔餅賣,點解推介呢間,就係因為Turnover 問題,行過四季既朋友成日見到門口有個姨姨企係度係咁炸,無停過手。當一件野食,剛剛整好腥味都未有,炸粉又脆。可想而知。正(tongue)!

鴨蛋蠔餅 ($25)

間四季我都幫襯左好多年,睇住佢個煲仔飯由十幾蚊有交易,加到今時今日既廿幾三十蚊。香港由梁振英政府領導下租金上升食材價格加加,民不聊生。有時要搵平野食已經難上加難。

排骨煲仔飯 ($28)

通菜 ($11)


樓面都唔少人

留意:呢間野無酒水供應,要飲可以過對面馬路間士多買

好:新鮮,Turnover 快

光顧日期:22 May, 2013

地址 : 油麻地鴉打街46-58號
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19509

沒有留言:

張貼留言