2013年6月8日 星期六

炳記茶檔 (名人大排檔)

人均消費:HKD$23

大坑有名人食堂之稱,有時入去都係想碰碰運氣,睇下會唔會見到名人,小弟今次專程入去食豬扒麵。上網都Search 過,陳奕迅都係座上客。如果俾我有一次機會同佢一齊食豬扒麵就開心死我。

講番間野先,豬扒出前一丁麵,點可以無支麻油,而佢支麻油係日版,唔係港式,我唔係祟日,但日清麻油係日本野好食d。係香港,我自己都有用,最平都要$17.80先可以買到一支。

今次推介 ─ 豬扒出前一丁麵

佢既豬扒係鬯過,超好食,有味於日本炸。好食到我寅係唔識點講。佢既豬扒麵有豬扒汁,有少少似和風汁。不過以$23就可以食到,我一定再食。(其實我都食左好多次,嘩哈哈哈哈哈

豬扒麵(出前一丁) ($23)

陳奕迅亦曾到訪
無食過炳記等於無黎過大坑羅!(陳奕迅2012年提)

Menu

好:平及正
壞:天氣熱時食會熱死,開門時間都要留意

留意開門時間係由7:30am - 4:30pm,唔做夜市。衹做到茶市。

光顧日期:8 June, 2013

地址 : 大坑施弼街5號側
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=14250

沒有留言:

張貼留言